דעת במציאות החדשה
מאת: נילי

העולם הדיגיטלי לא מפסיק להשתנות. תקנות הנגישות שנכנסו לתוקף גם בארץ מחייבות כל אתר הפונה לציבור להיות נגיש לאנשים בעלי מוגבלות, הרגלי השימוש במכשירים ניידים מאלצים כל אתר לספק חווית גלישה איכותית גם מהמובייל, ויש דרישה גוברת מצד חברות לפיתוח client side של ממשקי משתמש המתאימים למציאות של ריבוי מסכים…

על מנת להתאים למציאות הדיגיטלית החדשה ולהמשיך לספק ללקוחותינו פתרונות עדכניים, דעת הרחיבה את תחומי פעילותה והשיקה מספר שירותים חדשים המתווספים לשירותי הפיתוח והבדיקות הקיימים בחברה. לקוחות החברה נהנים כעת מסל שירותים מלא ומקיף בתחום הווב המבוצע תחת קורת גג אחת.
אז מה התחדש אצלנו? הפרטים לפניכם…
השירותים החדשים שאנו מציעים ללקוחות החברה:

  • הנגשת אתרים – הנגשת האתר כוללת ביצוע התאמות שמטרתן לשפר את חווית הגלישה עבור אנשים בעלי מוגבלויות, למשל בעלי ליקויי ראיה ושמיעה. דעת מבצעת הנגשה אוטומטית של אתרי אינטרנט באמצעות טכנולוגיית User1st המאפשרת התאמה קלה ומהירה של אתרי אינטרנט לתקני נגישות ברמה הנדרשת על פי החוק בישראל (רמה AA). באתרי אינטרנט גדולים ומורכבים, למשל בעלי מספר רב מאד של דפים ותכנים המועלים ללא בקרה של המפתחים הנגשה ידנית של כל דפי האתר היא פתרון כמעט בלתי אפשרי ליישום. הנגשה אוטומטית מפשטת את התהליך ומאפשרת ליצור שכבת נגישות ללא התערבות בקוד המקורי של האתר.

דעת כבר הנגישה את אתרי האינטרנט של בנק לאומי, שופרסל, סלקום, סלקום TV ועוד.

על מנת להתאים למציאות הדיגיטלית החדשה ולהמשיך לספק ללקוחותינו פתרונות עדכניים, דעת הרחיבה את תחומי פעילותה והשיקה מספר שירותים חדשים המתווספים לשירותי הפיתוח והבדיקות הקיימים בחברה. לקוחות החברה נהנים כעת מסל שירותים מלא ומקיף בתחום הווב המבוצע תחת קורת גג אחת.

  • התאמה למובייל – התאמת אתרי אינטרנט למכשירי מובייל היא צעד הכרחי לאור השימוש הגובר של הגולשים במכשירים ניידים. חברות הבוחרות להתאים את האתר למובייל על ידי מפתחי הארגון מתמודדות עם תהליך ארוך ומורכב המצריך הקצאת משאבים לא מעטים. דעת מספקת מענה לבעיה ומציעה לארגונים המרה אוטומטית ומהירה של אתר האינטרנט למכשירי מובייל באמצעות טכנולוגיית חדשנית ומצליחה בשם Zuznow. Zuznow מספקת פלטפורמה מתוחכמת להמרה של כל אפליקציית ווב לאפליקציית מובייל הכוללת את כל התוכן והפונקציונאליות שבאתר הקיים. עם Zuznow ניתן להפחית ב-90% את העלויות והזמן הדרושים בתהליך ההתאמה של האתר למובייל.

דעת התאימה למובייל את האתרים של קבוצת  שטראוס, לאומי קארד, שילב, ביטוח ישיר ועוד.

  • פיתוח לפי דרישה – לאור הצלחת שירות QA on Demand, דעת משיקה מתכונת דומה גם בתחום הפיתוח: Development on Demand. דעת מציעה לחברות שירותי פיתוח לווב לפי דרישה, כלומר בדיוק למשך הזמן הנדרש להן, ללא התחייבות לטווח ארוך וללא צורך בתיאום זמן רב מראש. השירות ניתן במספר מסלולים: שבועי, חודשי, תלת חודשי או לפרק זמן ארוך יותר.

הפרויקטים במודל זה מבוצעים על ידי מתכנתות בעלות התמחות בפיתוח צד לקוח (Client Side), הכוללת בניית ממשקי משתמש (UI) מורכבים מבחינת העיצוב והפונקציונאליות, ויצירת אתרים רספונסיביים, בהם עיצוב האתר מגיב ומתאים עצמו למסכים השונים של מכשירי המובייל.

תגיות: דעת