אתרי סחר אלקטרוני
דעת מתמקדת בפיתוח אתרי סחר אלקטרוניים, המבוססים על פלטפורמת המסחר המצליחה WooCommerce.
מה זה WooCommerce?
WooCommerce (ווקומרס) הינו תוסף/הרחבה של מערכת ניהול התוכן WordPress, המספק פלטפורמה טכנולוגית מקיפה להקמת חנויות דיגיטליות.
WooCommerce נחשב לתוסף הטוב ביותר בתחומו ולכן זוכה לפופולריות רבה בקרב המפתחים. נתח השוק של WooCommerce כולל 30% מהחנויות בעולם!
עוד על WooCommerce>
בניית אתרי סחר אלקטרוני בדעת
דעת מקימה ומנהלת חנויות דיגיטליות המבוססות על השילוב המנצח של WooCommerce ו- WordPress. לצוות שלנו ניסיון עשיר בפיתוח אתרים במערכת WordPress, ביניהם פרויקטים מורכבים המוכיחים יכולות פיתוח גבוהות במיוחד.
אנו מציעים לחברות המעוניינות להקים חנות באינטרנט סל שירותים רחב, הכולל פתרונות לכל מעגל החיים של עסק דיגיטלי – החל מחידוד הקונספט והבידול בשלב הרעיוני, דרך תכנון חוויית לקוח מנצחת, עיצוב גרפי מושך ופיתוח טכנולוגי בסטנדרטים הגבוהים ביותר. לאחר השקת החנות מספקת דעת ליווי הדוק לכל אורך מסלול החיים הדיגיטלי, הכולל, תחזוקה שוטפת של המערכות, פיתוח/הוספה של תכונות ויכולות חדשות לחנות, העולות כצורך מהלקוחות, או מהשטח, ושיפור העמדה התחרותית של החנות באמצעות שירותי דיגיטל מתקדמים של SEO, CRO, SEM, דפי נחיתה וקמפיינים, וניהול נכסים דיגיטליים כגון רשימות דיוור וניוזלטרים.
סל השירותים כולל:
• אפיון, תכנון חוויית לקוח ועיצוב גרפי
אפיון צרכים וזיהוי היתרון התחרותי ונקודת הבידול של העסק אל מול התחרות, תכנון חויית הלקוח UI/UX ו- Customer’s Journey, ואפיון טכנולוגי של הפתרון.
• פיתוח טכנולוגי
פיתוח החנות נעשה על פלטפורמת WooCommerce במערכת WordPress. הפיתוח הוא ריספונסיבי (מותאם גם למובייל ולטאבלט) ומונגש (לאוכלוסיות בעלות מוגבלות בהתאם להוראות חוק הנגישות).
• תוכן
שירות הזנת תכנים ו/או הדרכה של עורכי תוכן של הלקוח, ובנוסף, יכולת לייבא מוצרים ממערכת קיימת.
• קידום מכירות
קידום האתר במנועי חיפוש (SEO), בניה ותחזוקה של דף Facebook, בניית קמפיינים, דפי נחיתה וקמפיינים של email marketing באמצעות ActiveTrail.
• ליווי שוטף ותחזוקה
תחזוקה שוטפת של המערכות הטכנולוגיות וליווי ברמת התוכן, העיצוב הגרפי ועוד.
• שיפור יחס ההמרה והתוצאות העסקיות
השירות מבוסס על טכנולוגיה לניהול תרחישים עסקיים המשקפים מצבים שונים באתר. באמצעות פתרון זה, ניתן לאתר סגמנטים של לקוחות: לקוחות חדשים, לקוחות שנכנסו לחנות אחרי תקופת מה, לקוחות מתמידים, לקוחות שנטשו עגלה, לקוחות ששקלו ליצור קשר אבל נטשו ועוד. הפתרון מאפשר לפנות לכל קבוצה כזו בהודעה אישית באמצעות Email או מסרון, במטרה לשפר את יחס ההמרה (CRO).