" דעת היא מרכז פיתוח חרדי המתמחה בפיתוח לאינטרנט ובבדיקות תוכנה (QA). דעת פועלת בתפיסת Near-Shore ומציעה ללקוחותיה שירותי מיקור חוץ (Outsourcing) בתחומי פיתוח ובדיקות תוכנה. "

" נאמר בהלכות מתנות לעניים, משנה תורה: “עני שהוא קרובו, קודם לכל אדם; ועניי ביתו, קודמין לעניי עירו; ועניי עירו, קודמין לעניי עיר אחרת…” הקפדה על “עניי עירך קודמים” ותרומה לכמה שיותר נזקקים לא רק מסייעת לכל אינדיבידואל שנזקק, יש כאן גם תרומה לכלל, לקהילה כולה. כחרדיים אני מאמינה שיש ביכולתנו ליצור מקומות עבודה לנשים דתיות וחרדיות. אנו שמכירים את צרכיהן של הנשים נוכל למנף מקומות עבודה כאלו, וכך ניצור חברה שוויונית ופעילה

למאמר המלא "

הנגשת אתרים

התאמת אתרים לתקן נגישות AA
החל מאוקטובר 2017 ייכנס לתוקפו המלא חוק הנגישות. הוראות חוק הנגישות מחייבות כל אתר המספק שירות או מידע אודות שירות, באמצעות האינטרנט, להיות נגיש גם לאנשים בעלי מוגבלויות. על פי התקנות, על כל חברה המחזיקה אתרים מסוג זה להנגיש אותם לאוכלוסיות בעלי ליקויי ראייה, בעיות מוטוריות, ליקויי שמיעה ומוגבלויות אחרות.

על האתרים להיות נגישים בהתאם לסטנדרטיים הבינלאומיים WCAG 2.0, הדורשים ביצוע שורה ארוכה של התאמות כגון תמיכה בתוכנת קוראת מסך, תפעול על ידי מקש טאב, אפשרות להגדלת גודל הטקסט, ניגודיות בצבעים המוצגים באתר ועוד.

הנגשת אתרים בדעת
ישנן שתי שיטות עיקריות להנגשת אתרי אינטרנט: הנגשה ידנית (ביצוע התאמות בקוד האתר) או הנגשה אוטומטית (באמצעות מערכת ייעודית). דעת מתמחה בשתי השיטות ומאפשרת לכל לקוח לבחור את האפשרות המתאימה ביותר לצרכיו.

1. הנגשה ידנית

התאמות הנגישות מבוצעות בקוד אתר האינטרנט של הלקוח על ידי מפתחות דעת, המתמחות בהנגשת אתרים. תהליך ההנגשה מבוצע בשקיפות ותוך התייעצות עם נציג הלקוח. לאחר ביצוע ההתאמות בקוד, האתר נבדק על ידי בודקת נגישות מטעם דעת, המוודאת עמידה בכל דרישות תקן הנגישות.
לאחר סיום תהליך ההנגשה מומלץ לבצע שלב נוסף בתהליך והוא קבלת תעודת נגישות רשמית המונפקת ע״י יועץ נגישות מוסמך מטעם נגישות ישראל (לא כלול בשירותי דעת).

2. הנגשה אוטומטית

דעת מספקת שירות הנגשה אוטומטית, על ידי הטמעת מערכת היוצרת באתרים שכבת נגישות ללא התערבות בקוד המקורי. מערכת ההנגשה האוטומטית מאפשרת תאימות קלה ומהירה של אתרי אינטרנט ואפליקציות לתקני הנגישות ומסייעת בהפחתה משמעותית של הזמן הכרוך בהנגשה.
מערכת ההנגשה האוטומטית שבה אנו עושים שימוש היא User1st, המספקת פתרון ראשון מסוגו בתחום הנגישות האוטומטית באינטרנט.
לאחר סיום תהליך ההנגשה מומלץ לבצע שלב נוסף בתהליך והוא קבלת תעודת נגישות רשמית המונפקת ע״י יועץ נגישות מוסמך מטעם נגישות ישראל (לא כלול בשירותי דעת).

מתלבטים בין הנגשה ידנית להנגשה אוטומטית?
הטבלה הבאה תעזור לכם לבחור את השיטה המתאימה ביותר לאתר שלכם.

הנגשה ידנית הנגשה אוטומטית
תוצר תהליך ההנגשה אתר מונגש העומד בדרישות החוק. אתר מונגש העומד בדרישות החוק.
ערכים מוספים נוספים קוד אתר העובר השבחה והתאמה לתקנים החדשים באינטרנט. קוד זה נקרא טוב יותר ע״י גוגל ומשפר את הדירוג בתוצאות החיפוש. אין
תחזוקה שוטפת תחזוקה של קוד אחד (קוד האתר) תחזוקה כפולה: גם של קוד האתר וגם של קוד ההנגשה בכלי החיצוני
עלות רישיון שימוש אין השימוש בתוכנה מחייב תשלום שנתי עבור רישוי
חיבור למערכות אנליטיקס קיים חיבור למערכות אנליטיקס, המאפשר לעקוב אחר דפוסי השימוש של גולשים הצופים בתצוגה הנגישה קיים חיבור למערכות אנליטיקס, המאפשר לעקוב אחר דפוסי השימוש של גולשים הצופים בתצוגה הנגישה
תלות ביצרן אין תלות ביצרן חיצוני תלות מלאה ביצרן וחשיפה במקרים של תקלות/באגים במוצר ובמקרה בו המוצר יוצא מהשוק.


הרווח מהטמעת הנגישות
מלבד החובה המעוגנת בחוק להנגיש אתרים, מהלך זה יכול להיטיב עם הארגונים השונים. מעריכים כי כ-20% מהאוכלוסייה הם אנשים הזקוקים לסיוע בתפעול אתרי אינטרנט, ומכאן שהנגשת האתר תגדיל באופן משמעותי את הקהל המבקר באתרים השונים.
אכן ארגונים רבים מעוניינים לבצע הנגשה גם על מנת להעלות את יחס ההמרה, להפחית עלויות שירות לקוחות, לחזק את השירות העצמי, ולשפר את חוויית המשתמש של אנשים בעלי מוגבלויות.

לקוחות מרוצים
דעת צברה ניסיון רב בהנגשת אתרי האינטרנט של ארגונים רבים, ביניהם בנק לאומי, שופרסל, סלקום, מכון לב, למטייל ועוד.

הנגשת אתרים

שופרסל
הנגשת אתר האינטרנט של שופרסל באמצעות User1st
בנק לאומי
יישום פתרון User1st בהנגשת אתר הבנק המוביל בישראל
סלקום
הנגשת אתר האינטרנט של חברת הסלולר המובילה
סלקום TV
הנגשת אתר סלקום TV - המיזם החדש של סלקום
מכון לב
יישום פתרון User1st ב הנגשת אתר מכון לב
למטייל
הנגשת אתר האינטרנט של המטייל באמצעות User1st